Showroom mánia és új trendek a személyes eladás során 2021-ben

Showroom mánia és új trendek a személyes eladás során 2021-ben

A kiskereskedelmi vásárlás 2020-ban soha nem látott fordulatot vett a COVID-19 globális hatásának köszönhetően.

Az online értékesítés, az e-kereskedelmi webhelyek és a helyi vásárlási lehetőségek is átvették a hagyományos személyes vásárlási élményt. A RIO Design Áruház tulajdonosát, Szebenszky Anikót kérdeztük múltról, jelenről és jövőbeli tervekről.

Figyelemmel kíséritek-e a kiskereskedelem világtrendjeit?

A mostani gyorsan változó, virtuális térben is meghatározó világban elsőre és gondolkodás nélkül rávághatnám, hogy persze. De az igazság az, hogy trendek helyett mindig is a vevők, az új és visszatérő vásárlókra fókuszáltunk jobban. Nekünk a minőség és a megfizethető luxus mellett a vásárlók igényei, elvárásai voltak mindig a legfontosabbak, így tudjuk, hogy ha arra maximálisan figyelünk, akkor ez trendivé teszi áruházunkat. Alap, hogy áruházunkban a minőségi termék mellé mindenkinek színvonalas kiszolgálás jár.

A RIO Design Áruház tulajdonosát, Szebenszky Anikót kérdeztük múltról, jelenről és jövőbeli tervekről.

Mit gondoltok az idei év showroom-mániájáról?

Izgalmas látni, hogy a nálunk már hosszú évek óta működő napi rutin hogyan válik mindent átszövő globális trenddé. Showroom ide vagy oda, a divat, a lakberendezés egyébként is megköveteli tőlünk, hogy személyre szabjuk a vásárlást és a vásárlási élményt. Évek óta így dolgozunk, ezért van minden termékünk életszerű környezetben. Design bútoraink mellett szőnyegekkel, lámpákkal és kortárs magyar művészek festményeivel tesszük teljessé a látvány hazavihető élményét. Mi már ennél is tovább tudtunk menni, hiszen ha valaki előre bejelentkezik, vagy előre elmondja az elképzeléseit, akkor még jobban felkészülünk rá. Ebben az esetben nagyon sok olyan tanácsot, információt kaphat tőlünk, amit csak a belső építészek, lakberendezők segítségével érhetne el. Éppen ezért dolgozunk együtt ezekkel a szakemberekkel és szükség esetén, akár bevonjuk őket vagy össze is kötjük őket a vásárlókkal.

Éppen ezért dolgozunk együtt ezekkel a szakemberekkel és szükség esetén, akár bevonjuk őket vagy össze is kötjük őket a vásárlókkal.

Eladásra kínált festményeink például igazi történetmesélők. A képek születése, a művészben kialakult hangulat, vagy egy, csak a vásárló elképzelései szerint festett egyedi műalkotás túlmegy a bemutatóterem minden fogalmán. Egy egész otthon megálmodható és berendezhető velünk. Ülőgarnitúra, kanapé, étkezőasztal és szék kínálatunk mellett hangsúlyos szerepet kapnak üzletünkben az egyéb, részben kiegészítő, részben önállóan is funkciót betöltő termékek. A tv-állványok, virágládák, tükrök, lámpák, szőnyegek, tapéták, dohányzó- és konzolasztalok, polcrendszerek, éjjeliszekrények és telefonasztalok mind-mind központi szerepet kaphatnak a lakás egy-egy helyiségében.

Ezen az élményen már csak apró gyöngyszemeket jelenthet a művésszel való személyes találkozás, a teljesen egyedi tervezésű bútor lehetősége, a stílustanácsadás, az elemválaszték és a mindennapi használat bemutatása vagy a design selfie készítés. Mérhetetlenül rugalmasak vagyunk, hiszen a színek, a méretek, az anyagok design bútoraink esetében is tetszőlegesen válaszhatóak. Szakképzett kollégáink és lakberendezőink segítségével mindig a legjobb ajánlatot igyekszünk elkészíteni, de a siker érdekében személyes tanácsadásokkal, igény szerinti helyszíni felmérésekkel is rendelkezésre állunk. Szóval, ez a showroom trend nálunk régóta a mindennapok része, így mi már új kapukat próbálunk nyitni a világra.

Beszélhetnénk erről néhány szót?

A személyes érdeklődésem hatására is előtérbe került, hogy mostanában az úgynevezett omnichannel-élményeket keressük. Ahol a kiterjesztett valóság és a virtuális valóság találkozik annak érdekében, hogy élhető, szuperkényelmes és nem utolsósorban környezetbarát, fenntartható élettereket biztosítsunk vásárlóink számára. Ez utóbbiak miatt is nagyobb teret fogunk biztosítani a tudatos vásárlók és a természetközeli élményeket kereső vásárlók számára. Tovább fogjuk erősíteni a social média és webes megjelenést. De soha nem feledkezünk meg arról, hogy a fizikai térben lévő áruházunk több hozzáadott élményt nyújtson, mint az internet. Többet fogunk kísérletezni és erősítjük a csapatunkat is, mert nélkülük a legszebb üzlet is csak a felét éri.

Showroom ide vagy oda, a divat, a lakberendezés egyébként is megköveteli tőlünk, hogy személyre szabjuk a vásárlást és a vásárlási élményt.

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE!

TUDJON MEG MINDENT ELSŐKÉNT!

OSSZA MEG EZT A POSZTOT!

MÉG TÖBB BEJEGYZÉS